مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-26بين الملل

حملات حزب الله عراق علیه رژیم صهیونیستی متوقف شد


نیروهای کتائب حزب الله عراق اعلام کردند، شدت تنش و حملات خود را به پایگاه های آمریکایی کاهش داده و حملات خود را علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش بس اعلامی در غزه متوقف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نیروهای کتائب حزب الله عراق بامداد یکشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که حملات خود را علیه رژیم صهیونیستی همزمان با اجرای آتش بس در غزه و تا پایان این وقفه متوقف کرده اند.

طبق خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نیروهای کتائب حزب الله عراق اعلام کردند، شدت تنش و حملات خود را به پایگاه های آمریکایی کاهش داده و حملات خود را علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش بس اعلامی در غزه متوقف کرده اند.

در ادامه بیانیه کتائب حزب الله عراق آمده است: ما تاکید می کنیم که تا زمانی که عراق آزاد نشود، رویارویی و مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکایی متوقف نخواهد شد و این تصمیمی است که هر چقدر هم که بهای آن سنگین باشد، از آن عدول نخواهیم کرد.

کتائب حزب الله عراق همچنین از نیروهای محور مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به کمک برادران فلسطینی خود شتافتند قدردانی کرده است.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه بارها پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و سوریه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات حزب الله عراق علیه رژیم صهیونیستی متوقف شد

حملات حزب الله عراق علیه رژیم صهیونیستی متوقف شد