مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-29بين الملل

تل آویو به دنبال تمدید آتش بس


شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» امروز چهارشنبه، 29 نوامبر در گزارشی اعلام کرد که تلاش هایی در اسراییل برای تمدید آتش بس پس از پایان دو روز دیگر آتش بس وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امیر باترشالوم ، تحلیلگر مسائل امنیتی در شبکه 12 تلویزیون اسراییل هم در این باره گفت: تفاهماتی در مورد روزهای هفتم و هشتم آتش بس وجود دارد که نشان می دهد ممکن است آتش بس وارد روزهای نهم و دهم خود شود.

  این تحلیلگر اسراییلی در ادامه گفت: ارزیابی مقامات اسراییل این است که آتش بس برای آزادی زندانیان بیشتری برای دو روز دیگر تمدید شده و پس از آن در پایان هفته جاری، جنگ از سر گرفته خواهد شد.

طرف های فلسطینی و اسراییلی دوشنبه شب، 27 نوامبر در روز چهارم آتش بس اول، بر سر تمدید این توافق در نوار غزه به مدت دو روز دیگر با همان شرایط قبلی یعنی آتش بس میدانی، تبادل زندانی و ورود کمک های بشردوستانه به توافق رسیده اند.

روزنامه عبری هاآرتص امروز در گزارش از مخالفات ها با تمدید آتش بس نوشت: برخی از اسراییلی ها می ترسند که تمدید طولانی مدت آتش بس، باعث نفوذ بیش از حد حماس بر روحیات و وضعیت روانی اسراییلی ها شود؛ در نهایت، اسراییل باید بین آزادی زندانیان بیشتر یا ممانعت از فدرت حماس در دیکته کردن یک روحیه متفاوت، به اسراییل تصمیم بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو به دنبال تمدید آتش بس

تل آویو به دنبال تمدید آتش بس