مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-22سياسي

طوفان الاقصی نشات گرفته از فرهنگ بسیجی رزمندگان جبهه مقاومت است


رزمندگان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین با تاسی از فرهنگ بسیجی و نگاه به انقلاب اسلامی و اتصال خود به این جریان الهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی بعد از ظهر امروز در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت گذاری استان کردستان در سنندج، از بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل نام برد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با یک نگاه جامع و در واقع کامل به رهبری امام راحل شکل گرفت و ایران را به پیشرفت و تعالی رساند.

وی تصریح کرد: امام راحل برای صیانت از انقلاب یک حرکت عظیم و تاریخی را رقم زد که آن هم تشکیل بسیج بود.

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، تمام تصمیمات امام از اول انقلاب، تصمیمات منطقی برای حفظ انقلاب بود که یکی از این اقدامات بجا و ماندگار فرمان بنیان گذار انقلاب برای تشکیل بسیج مستضعفین بود.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: نقش مهم بسیج در تداوم و استحکام انقلاب به ویژه پیروزی ایران در دفاع مقدس قابل توجه بود و این نقش آفرینی در عرصه های حساس و مورد نیاز کشور همواره استمرار داشته است.

وی گفت: امید، باور، توکل و انگیزه بسیجی در هر کار و جایی که شکل گرفت توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم و پیروزی در جنگ 8 سال دفاع مقدس هم حاصل همین اراده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی نشات گرفته از فرهنگ بسیجی رزمندگان جبهه مقاومت است

طوفان الاقصی نشات گرفته از فرهنگ بسیجی رزمندگان جبهه مقاومت است