مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-24سياسي

نقش بسیج در تمامی عرصه ها نظام نمایان و ستودنی است


فرماندار شهرستان نور، با اشاره به نقش بسیج و سپاه در جنگ های نیمه سخت، اقتصادی، نرم و ترکیبی، گفت: تفکر بسیجی از آمریکای لاتین تا آسیای شرقی خودنمایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی ظهر امروز در همایش تجلیل از رزمندگان و بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان نور و خانواده هایشان که در سالن شهید همت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج طلیعه بزرگی که توسط امام راحل بنیانگذاری شد و نقش محوری بسیج در جهت بسترسازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) در همه عرصه ها مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در خنثی کردن توطئه ها پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی را ایفا کردند، تصریح کرد: اگر حضور نیروی مکتبی، بسیجیان و دلاورمردان نبود همان اوایل انقلاب با اختلاف ماهووی که بین دو تفکر نظام امپریالیستی و نظام اخلاقی و مکتبی امام وجود داشت، قطعا انقلاب دچار چالش شده و به سمت و سوی دیگری حرکت می کرد.

فرماندارشهرستان نور بر نقش بسیج و سپاه در جنگ های نیمه سخت، اقتصادی، نرم و ترکیبی تاکید کرد و افزود: تفکر بسیجی از آمریکای لاتین تا آسیای شرقی خودنمایی می کند و صدور انقلابی که امام راحل فرمودند بواسطه همیت تفکر بسیجی قابل مشاهده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج در تمامی عرصه ها نظام نمایان و ستودنی است

نقش بسیج در تمامی عرصه ها نظام نمایان و ستودنی است