مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-19اقتصادي

پرورش مرغ در 98 درصد ظرفیت واحدهای تولیدی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه 917 واحد پرورش مرغ در استان گیلان وجود دارد، گفت: از 98 درصد ظرفیت این واحدهای تولید در استان استفاده می شود.

- صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در حاشیه نشست قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز به صورت ارتباط تصویری و با حضور روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی صنعت طیور در استان گیلان به گونه ای است که بیش از 75 درصد فعالیت های این صنعت در استان گیلان در قالب زنجیره ارزش پایه ریزی شده است.

  وی با اشاره به پایش و رصد جوجه ریزی استان به صورت ماهانه، به ارائه آمار جوجه ریزی در نیمه دوم امسال پرداخت و افزود: در مهرماه امسال 21 درصد افزایش در جوجه ریزی به میزان 11 میلیون و 960 هزار قطعه انجام شده است و در آبان ماه 22 و 2 دهم درصد افزایش معادل 12 میلیون و 246 هزار قطعه و در آذرماه و آماری که تا به امروز ثبت سامانه شده بیش از 10 میلیون و 553 هزار قطعه جوجه ریزی اتفاق افتاده و پیش بینی می کنیم این میزان تا پایان ماه از 12 میلیون عبور نماید.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه 917 واحد پرورش مرغ در استان گیلان وجود دارد و از 98 درصد ظرفیت این واحدها استفاده می شود، گفت: تنها درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش مرغ در 98 درصد ظرفیت واحدهای تولیدی گیلان

پرورش مرغ در 98 درصد ظرفیت واحدهای تولیدی گیلان