مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-30سياسي

آوردن معتادان متجاهر دیگر استان ها به مجتمع صیانت کنگاور صحت ندارد


استاندار کرمانشاه با اشاره به انتقاد برخی افراد نسبت به راه اندازی مجتمع حرفه آموزی، اشتغال و صیانت بهبود یافتگان در کنگاور گفت: برخی حرف های عوام فریبانه بسیاری در خصوص این مجتمع می زنند که هیچ یک صحت ندارد.

- آوردن معتادان متجاهر دیگر استان ها به "مجتمع صیانت" کنگاور صحت ندارد ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به انتقاد برخی افراد نسبت به راه اندازی مجتمع حرفه آموزی، اشتغال و صیانت بهبود یافتگان در کنگاور گفت: برخی حرف های عوام فریبانه بسیاری در خصوص این مجتمع می زنند که هیچ یک صحت ندارد.

محمدطیب صحرایی در جلسه شامگاه امشب(9 آذر) شورای اداری شهرستان کنگاور از اعتیاد به عنوان یکی از معضلات اساسی استان یاد کرد و افزود: همه باید با هم و در کنار هم این معضل را حل کنیم و فرار و کتمان از این معضل راه چاره نیست.

وی افزود یکی از حلقه های مفقوده در حل این معضل بحث اشتغال و حرفه آموزی بهبودیافتگان است تا از بازگشت دوباره آنها به چرخه اعتیاد پیشگیری کنیم.

وی افزود: در همین راستا یک مجموعه 20 هکتاری که با فاصله 10 کیلومتری از شهر کنگاور قرار دارد برای این امر در نظر گرفته شده است وی افزود این مجموعه 30 سال است که متروکه مانده و ساختمان های آن در حال ویران شدن بود، بنابراین با مشورت جمعی قرار شد از این مجموعه برای اشتغال و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوردن معتادان متجاهر دیگر استان ها به مجتمع صیانت کنگاور صحت ندارد

آوردن معتادان متجاهر دیگر استان ها به مجتمع صیانت کنگاور صحت ندارد