مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-07بين الملل

حدود 100 سرباز اسراییلی در جنگ غزه نابینا شدند


رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که حدود 100 سرباز ارتش این رژیم طی درگیری ها در نوار غزه دچار آسیب دیدگی در ناحیه چشم و برخی دچار نابینایی کامل شدند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که حدود 100 سرباز ارتش این رژیم طی درگیری ها در نوار غزه دچار آسیب دیدگی در ناحیه چشم و برخی دچار نابینایی کامل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 100 سرباز رژیم صهیونیستی در نتیجه انفجارها در شمال نوار غزه دچار مشکلات نابینایی جزیی یا کامل شدند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام وزارت بهداشت گزارش کرد که این جراحات ناشی از اصابت ترکش یا گلوله بوده و بین 10 الی 15 درصد از این آسیب دیدگی ها منجر به نابینایی در یک یا هر دو چشم سربازان شده است.

این مقام اسراییلی تاکید کرد که سربازان از عینک برای محافظت در برابر این ترکش ها استفاده نکردند که این امر منجر به نابینایی حدود 15 درصدی در یک یا هر دو چشم آن ها شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که با کشته شدن 2 نظامی دیگر در غزه، شمار کشته های ارتش این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به 411 افسر و سرباز رسیده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 100 سرباز اسراییلی در جنگ غزه نابینا شدند

حدود 100 سرباز اسراییلی در جنگ غزه نابینا شدند