مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-26سياسي

فعالیت 38 پایگاه علمی بسیج در کرمانشاه


معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در سطح استان 38 پایگاه علمی وجود دارد و تاکنون یک هزار و 200 نخبه بسیجی شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کوروش بابلی معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران در ارائه چشم اندازها و هدف کلی بسیج علمی، اظهار کرد: بسیج علمی به مرجعیت علمی و اقتدار کشور از نظر نرم افزاری و سخت افزاری کمک می کند.

وی از بسیج علمی به عنوان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: در هر جامعه ای که علم و دین با هم توأمان باشد خیلی از مشکلات جامع حل می شود، وقتی در اداره ای دین و اخلاق دینی تقویت شود، پیشرفت به وجود می آید و امورات اداره تسهیلگری می شود.

معاون علمی و فناوری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکید بر تبدیل گفتمان سازی علمی به فرهنگی قالب در جامعه، گفت: می توانیم این فرهنگ سازی را با برگزاری دوره های توانمندسازی در راستای تحقق علم، قدرت است؛ محقق سازیم.

وی تعریفی متفاوت برای قدرت بسیج علمی داشت و افزود: بسیج به دنبال علمی است که نیاز محور و نافع باشد، بسیج دنبال علمی می رود که نیاز جامعه و پیامد محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 38 پایگاه علمی بسیج در کرمانشاه

فعالیت 38 پایگاه علمی بسیج در کرمانشاه