مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-04سياسي

کلیات طرح ساماندهی رمزارزش ها در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح ساماندهی رمزارزش ها در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است جزییات این طرح در هفته های آینده در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جزییات جلسه عصر امروز دوشنبه ( 13 آذرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی ایران و دولت کره جنوبی در دستورکار امروز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در تشریح لزوم ارائه این لایحه از سوی دولت به مجلس، تأکید کرد: حساب هایی طی سال های اخیر در حوزه تجارت خارجی، به عنوان منابع متعلق به جمهوری اسلامی ایران در بانک های کره جنوبی نگهداری شده است که اخیرا به دلیل تغییر ارزش پولی کشور کره در مقابل واحد پول دلار هزینه ای را به کشور ما تحمیل کرده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت کره مقصر اصلی این موضوع بوده است،گفت: دولت کره مکلف بوده در زمان هایی که جمهوری اسلامی ایران دستور امکان استفاده از منابع ارزی اش را می داده، این امکان را برای ما فراهم کند، اما به هر دلیلی این امکان فراهم نشده و عملا تأخیر در پرداخت تعهدات دولت کره بابت منابع ارزی جمهوری اسلامی ایران، باعث شد این تأخیر زمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح ساماندهی رمزارزش ها در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

کلیات طرح ساماندهی رمزارزش ها در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد