مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-05دانش

دانشجویان عراقی در رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم جذب می شوند


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: 20 نفر دانشجوی عراقی پس از تأیید صلاحیت عمومی در سامانه امور آموزشی دانشجویان بین الملل وزارتین و عقد قرارداد با آنان در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل خواهند شد.

- ایسنا/قم معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: 20 نفر دانشجوی عراقی پس از تأیید صلاحیت عمومی در سامانه امور آموزشی دانشجویان بین الملل وزارتین و عقد قرارداد با آنان در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمود پرهام در حاشیه جلسه جذب دانشجویان عراقی در رشته پزشکی عمومی که با حضور مدعوین در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد، در گفت وگویی اظهار کرد: این دانشجویان پس از تأیید صلاحیت عمومی در سامانه امور آموزشی دانشجویان بین الملل وزارتین و عقد قرارداد با آنان در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه قرارداد این دوره یک ساله است، گفت: کلاس های این دانشجویان به صورت مجزا از دانشجویان ایرانی و به زبان لاتین برگزار خواهد شد.

وی با بیان تدریس این رشته تحصیلی توسط اساتید به زبان انگلیسی ابراز کرد: در مجموع 20 نفر دانشجوی عراقی - متشکل از 14 دانشجوی پسر و 6 دانشجوی دختر هستند-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان عراقی در رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم جذب می شوند

دانشجویان عراقی در رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم جذب می شوند