مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:502023-11-29سياسي

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان هیا خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در مراسم آغاز به کار ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان با بیان اینکه تبیین اسلام ناب محمدی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، - معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مکتب شهید سلیمانی را یکی از اصیل ترین ظرفیت های موجود برای تبیین گری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان هیا خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در مراسم آغاز به کار ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان با بیان اینکه تبیین اسلام ناب محمدی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: تبیین باید به گونه ای باشد که بر دل و جان همه و بالاخص جوانان نفوذ کند.

وی مکتب شهید سلیمانی را یکی از اصیل ترین ظرفیت های موجود برای تبیین گری، دانست و گفت: همانطور که رهبری فرمودند دلیل ماندگار شدن مکتب شهید سلیمانی در بین مردم این بود که مردم حقیقت خود را در حاج قاسم سلیمانی دیده اند .

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در کرمان کار خود را آغاز کرد و کار های بسیار خوبی در زمینه ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان آغاز به کار کرد

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در استان کرمان آغاز به کار کرد