مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-19سياسي

عقیم سازی حشرات بر پایه فناوری هسته ای


معاون علمی و آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای: عقیم سازی حشرات بر پایه فناوری هسته ای که برای باغات مرکبات پیاده سازی شده تا 100 هکتار اجرایی شده است، - ولی برای تجاری سازی وسیع نیاز به سرمایه گذاری دارد و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های دولتی و استانداری ها این طرح را یک گام بیشتر به جلو پیش ببریم.

عضو هیئت علمی پژوهشکده چرخه سوخت هسته ای گفت: عقیم سازی حشرات بر پایه فناوری هسته ای از دستاورد های محققان کشور در حوزه کشاورزی هسته ای است.

این روش که برای باغات مرکبات پیاده سازی شده تا 100 هکتار اجرایی شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، دکتر میثم تراب مستعدی؛ معاون علمی و آموزشی پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و عضو هیئت علمی پژوهشکده چرخه سوخت هسته ای این پژوهشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس سازمان انرژی اتمی سال گذشته طی ابلاغیه ای، پژوهشگاه را مامور تأمین و آموزش نیروی انسانی موردنیاز صنعت هسته ای کرد.

در این راستا یکی از برنامه ها و رویکرد های کلیدی ما استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها در تأمین نیروی های انسانی موردنیاز صنعت هسته ای کشور است.

تراب مستعدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که داریم این است که یکسری از رشته هایی که مورد نیاز صنعت و جامعه در حوزه هسته ای است، در آموزش های دانشگاهی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیم سازی حشرات بر پایه فناوری هسته ای

عقیم سازی حشرات بر پایه فناوری هسته ای