مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-15اقتصادي

انجام 65 هزار بازرسی از کارگاه های پرخطر


عناوین مهم ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته اخیر، به اعلام کاهشی شدن نرخ بیکاری در 25 استان، انجام 65 هزار فقره بازرسی از کارگاه های پرخطر، - انتصاب سرپرست معاونت تعاون وزارت کار و آمار ثبت نام کارجویان در سامانه جست و جوی شغل اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته آخرین آمار ثبت نام کارجویان در سامانه جست و جوی شغل از سوی مدیرکل توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار اعلام شد.

به گفته امید ملک، از زمان راه اندازی سامانه جست وجوی شغل در تیرماه امسال تا به امروز دفاتر کاریابی و کارفرمایان مستقل بیش از 208 هزار فرصت شغلی را در سامانه ثبت کرده اند.

مدیرکل توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار همچنین از ثبت نام 80 هزار نفر جوینده کار در سامانه جست وجوی شغل و جذب 20 هزار نفر به بازار کار خبر داد و هدف اصلی ایجاد سامانه را تسهیل و تسریع ارتباط میان کارجویان و کارفرمایان، توانمندسازی بیکاران و تقویت نقش کاریابی ها دانست.

در هفته ای که گذشت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

ویس کرمی رسیدن به سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی نیازمند برنامه ریزی مطلوب و همکاری و اجماع همگان از جمله بدنه مردمی دانست و گفت: برای هموار کردن مسیر و دستیابی بخش تعاون به جایگاه واقعی در اقتصاد باید مردم در تصمیم گیری ها و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 65 هزار بازرسی از کارگاه های پرخطر

انجام 65 هزار بازرسی از کارگاه های پرخطر