مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-04بين الملل

العربی جدید: واقعیت هایی که اسراییل درباره خودش پنهان می کند


پایگاه خبری «العربی جدید» در گزارشی می نویسد: اوایل ماه جاری، رییس بانک مرکزی اسراییل در موضع گیری گفت که جنگ غزه یک شوک جدی به اقتصاد اسراییل بوده و هزینه های آن نیز به مراتب بیشتر از آن چیزی که تصور می شد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - الف نوشت: پایگاه خبری العربی جدید در جدیدترین گزارش خود از واقعیت های اقتصادی رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، تاکید می کند که رژیم اشغالگر قدس برخلاف ادعاهای ظاهری مقام های ارشد سیاسی و نظامی خود، توانایی چندانی جهت ادامه طولانی مدت جنگ غزه ندارد.

اکنون اقتصاد این رژیم تقریبا در تمامی حوزه ها دچار بحران شده و مقام های صهیونیست نیز راهکارهای موقتی را در مواجهه با بحران های مذکور در پیش گرفته اند.

با این حال، دیر یا زود، بحران ها در اقتصاد اسراییل فوران می کنند و هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت، چالش های به مراتب جدی تری را علیه این رژیم به وجود می آورند.

  پایگاه خبری العربی جدید در گزارش خود می نویسد: پس از عملیات هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) و متعاقبا حملات هوایی و توپخانه ای سنگین اسراییل به نوار غزه، ارتش این رژیم، حمله زمینی گسترده ای را نیز به غزه آغاز کرد.

اسراییل از ابتدای جنگ غزه مدام مدعی شده که به دنبال نابودسازی حماس است و البته که تاکنون بیش از 15 هزار غیرنظامی فلسطینی نیز که اغلب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربی جدید: واقعیت هایی که اسراییل درباره خودش پنهان می کند

العربی جدید: واقعیت هایی که اسراییل درباره خودش پنهان می کند