مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-26اقتصادي

ساماندهی بازار قدیمی و نمای بانک ملی میدان امام(ره)


سرپرست منطقه 5 شهرداری همدان از ساماندهی نمای بانک ملی میدان امام (ره) خبر داد و گفت: قرار است جمع آوری زواید بصری و الحاقات و رنگ آمیزی نما طبق طرح قدیم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میلاد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ساماندهی بازار را از اقدامات خوب و قابل دفاع شهرداری دانست و اظهار کرد: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در راسته بازارهای قدیمی و سنتی همدان، طراحی و نصب سایبان ها، جداره و حذف الحاقات و زواید بصری صورت گرفته و برای هر راسته طرح قابل توجیه و مناسب طراحی شده است.

وی به یکی از اقدامات مثبت در حوزه جداره سازی راسته بازارهای همدان اشاره کرد و گفت: با نظر میراث فرهنگی شرکت عمارت خورشید به عنوان شرکت مشاور طرح بازار برای هر راسته طرح جداگانه تدارک دیده و مقرر شده کسبه طرح های مربوط به سایبان و اجرای جداره را اجرا کنند.

سرپرست شهرداری منطقه 5 همدان افزود: شهرداری طراحی ویژه هر راسته بازار را در قالب بنر معرفی کرده و به کسبه بازار توصیه شده طبق طرح های معرفی شده اقدام به جداره سازی کنند.

وی با تاکید بر همراهی کسبه با طرح های بازار در راستای ایجاد یک بازار زیبا تصریح کرد: در غیر این صورت شهرداری همدان طبق ماده 110 و 55 اقدام به جمع آوری زواید و الحاقات خواهد کرد و تاکید بر این است طبق طرح های مشاور جداره سازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار قدیمی و نمای بانک ملی میدان امام(ره)

ساماندهی بازار قدیمی و نمای بانک ملی میدان امام(ره)