مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-05اجتماعي

حدود 37 هزارنیروی جدید خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند


مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، از برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش برای کمبود نیروهای خدماتی در ادارت آموزش و پرورش و مدارس سراسر کشور با جذب حدود 37 هزار نیروی جدید خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، از برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش برای کمبود نیروهای خدماتی در ادارت آموزش و پرورش و مدارس سراسر کشور با جذب حدود 37 هزار نیروی جدید خبر داد.

حسین کمالی امروز، 14 آذر درگردهمایی بزرگ معلمان مدارس شهرستان آمل گفت: درپی بازنشسته شدن نیروهای خدماتی در چند سال گذشته و جایگزین نشدن نیروهای جدید، مدارس با کمبود شدید نیروهای خدماتی مواجه هستند که با برگزاری آزمون مربوطه، به زودی نیروهای جدید وارد چرخه آموزش و پرورش خواهند شد.

وی با تاکید براینکه جذب نیروی خدماتی در مدارس فقط باید از طریق سازمان اداری و استخدامی صورت گیرد، افزود: مدارسی که در این زمینه مشکل دارند فعلا می توانند با عقد قرارداد با شرکت های خدماتی مشکل خود را حل کنند، اما اجازه استخدام نیروی خدماتی خارج از فرایند سازمان اداری و استخدامی ممنوع است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران همچنین با اشاره به اینکه باید قانون مولدسازی در مدارس جدی گرفته شود، تصریح کرد، با اجرای دقیق و کامل قانون مولدسازی در مدارس بسیاری از مشکلات مالی در این بخش برطرف خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 37 هزارنیروی جدید خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند

حدود 37 هزارنیروی جدید خدماتی جذب آموزش و پرورش می شوند