مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-26اقتصادي

نمایشگاه تخصصی شیلات در بوشهر برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر گفت: نمایشگاه تخصصی شیلات با حضور 15 استان در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر در دی ماه سال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، خورشید گزدرازی رییس اتاق بازرگانی بوشهر ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری نمایشگاه شیلات در این شهر با بیان اینکه ارزآوری و ایجاد بازارهای هدف صادراتی از مهم ترین اهداف این نمایشگاه است، اظهار داشت: تنوع بخشیدن بازارهای صادراتی با توجه به وجود برخی محدودیت ها برای استفاده هرچه بیشتر از تمام ظرفیت در استان، ارتقاء علمی و عملی تولید کنندگان و آشنا کردن آن ها با تجهیزات روز دنیا از دیگر اهداف نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه تقویت آبزی پروری در دریا و ماهی در قفس با برگزاری نمایشگاه و حضور فعالان آبزی پروری امکان پذیر است، افزود: ارتقاء کیفیت بسته بندی، افزایش سرانه مصرف آبزیان در سطح ملی و جهانی و رقابت پذیری، از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه است.

حسین نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر در این نشست، گفت: این نمایشگاه 19 تا 22 دی ماه با حضور 15 استان و 61 شرکت کننده برگزار خواهد شد.

وی افزود: 30 درصد تولید کنندگان بومی و 70 درصد غیربومی در این نمایشگاه شرکت می کنند، همچنین 48 درصد شرکت کننده ها در موضوع خوراک و 52 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی شیلات در بوشهر برگزار می شود

نمایشگاه تخصصی شیلات در بوشهر برگزار می شود