مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:062023-12-02حوادث

نجات جان سه نوجوان مهریزی در برفخانه طزرجان


محمد عشقی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شامگاه گذشته بنا به اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات eoc استان مبنی بر گم شدن سه نفر در برفخانه طزرجان بلافاصله 10 نفر نیرو امدادی متشکل از تیم امداد ونجات کوهستان تفت و تیم واکنش سریع استان با دو خودرو کمک دار امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل حادثه و پیمودن مسیر کوهستانی و عملیات جستجو در دره لاکوچک و لابزرگ، سه نوجوان مهریزی در منطقه دره لابزرگ برفخانه گیر افتاده بودند پیدا و به وسیله تجهیزات و ست کوهستان  آن ها را به پایین کوه و محل امن انتقال و به آغوش خانواده بازگشتند.

عشقی با اشاره به این که این عملیات از ساعت 19شب گذشته آغاز و تا ساعت 04:40 صبح امروز ادامه داشت، گفت: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستان های استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می دهد، کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندان در صورت وقوع حادثه می توانند با شماره تماس 112 ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

پایان پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان سه نوجوان مهریزی در برفخانه طزرجان

نجات جان سه نوجوان مهریزی در برفخانه طزرجان