مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-16فرهنگي

کارگاهی حقوقی در جشنواره حقیقت


اولین کارگاه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که 27 آذرماه برگزار می شود به موضوع حقوق مستندسازان در قانون اساسی می پردازد.

- اولین کارگاه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت که 27 آذرماه برگزار می شود به موضوع حقوق مستندسازان در قانون اساسی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، امسال و در هفدهمین دوره از جشنواره سینمای مستند ایران سینماحقیقت که از 27 آذرماه در پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار می کند، شاهد برگزاری کارگاه های بسیاری هستیم.

یکی از این کارگاه ها که در روز افتتاحیه این رویداد به همت انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند، با مدیریت سید علیرضا حسینی عضو هیات رییسه خانه سینما و با تدریس وحید آگاه استاد دانشگاه و وکیل دادگستری برگزار می شود، کارگاه سینمای مستند در قاب حقوق ایران است.

با سید علیرضا حسینی مدیر این کارگاه به گفت وگو نشستیم، او درباره موضوع کارگاه گفت: مستندسازان از آغاز کار یعنی شکل گیری ایده طرح و پژوهش، تا پیش تولید، مرحله تولید، پخش داخلی و بین المللی فیلم مستندی که می سازند نیازمند شناخت حقوق حرفه ای خود و رعایت حقوق سفارش دهنده، مخاطب، سوژه انسانی و هر موضوعی هستند که در مقابل دوربین آن ها قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاهی حقوقی در جشنواره حقیقت

کارگاهی حقوقی در جشنواره حقیقت