مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-09سياسي

خراسان شمالی میزبان مسابقات جوانان و نوجوانان قرآن می شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در صورت تأیید میزبانی از سوی خراسان شمالی این استان سال آینده میزبان مسابقات جوانان و نوجوانان قرآن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز، حجت الاسلام مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم که در بجنورد برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم خراسان شمالی و هم چنین مسئولان استان و اهالی رسانه با بیان این که بقاع متبرکه سطح کشور باید به فضایی برای رقابت های قرآنی، معارف اهل بیت، دعا و برنامه های دینی و فرهنگی تبدیل شود اظهار کرد: 2 هزار بقعه متبرکه برای برگزاری جلسات قرآنی در بخش های مختلف از جمله حفظ قرآن، ترتیل، اذان و معارف اسلامی اختصاص یافت.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور آماده است تا مسابقات قرآنی نوجوانان و جوانان را در صورت پذیرش میزبانی از سوی خراسان شمالی در این استان برگزار کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: هر اندازه سرمایه گذاری برای کودکان، نوجوانان و جوانان بیشتر شود، ریشه های قرآن در کشور بیشتر و مستحکم تر می شود.

وی با اشاره به خواست مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و این که مسیر قرآنی پررنگ، پرشور، عمیق و کیفی در هر سال انجام شود، خاطرنشان کرد: مدارس و محافل و مساجد می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان مسابقات جوانان و نوجوانان قرآن می شود

خراسان شمالی میزبان مسابقات جوانان و نوجوانان قرآن می شود