مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-13دانش

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وقوع اختلاس را تکذیب کرد


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه که در جنوب استان کرمان قرار دارد ، - رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه، آن را کاملاً رد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران پیرامون شایعه انجام اختلاس در این دانشگاه که در جنوب استان کرمان قرار دارد ، آن را کاملا رد کرد.

 او گفت: بعضا ارقامی را در رابطه با این شایعه اختلاس ذکر می کنند که گاهی از اعتبارات کل این دانشگاه بیشتر است.

وی همچنین اظهار داشت :این اتهامات بی اساس و ایجاد شبهه، مردم را به این مجموعه بدبین می کند و زمینه ساز ارتکاب تخلف می شود.

او سپس در مورد آخرین وضعیت آمبولانس ها و خدمات اورژانس در حوزه فعالیت این دانشگاه اظهار داشت : فاصله مراکز درمانی و پراکندگی جغرافیایی در شهرستان های جنوبی استان کرمان یک سری شرایط ویژه را برای ارائه فوریت های پزشکی در مناطق جنوب استان کرمان برای خدمات دهی مطلوب ایجاد کرده است.

وی در ادامه گفت: به عنوان مثال در منطقه رمشک از یک پایگاه فوریت های پزشکی تا بیمارستان جهت انتقال بیماران حدود 150 کیلومتر فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وقوع اختلاس را تکذیب کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وقوع اختلاس را تکذیب کرد