مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-28اجتماعي

عضویت 5500 زنجانی در طرح عضویت رایگان کتابخانه ها


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در هفته کتاب بیش از 5 هزار و 500 نفر با استفاده از طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی زنجان عضو شده اند که اکثریت آنان را گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

- محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس از بازدید 15 هزار دانش آموز از 82 باب کتابخانه روستایی و شهری خبر داد و اظهار داشت: این مهم در راستایی آشنایی بیشتر دانش آموزان کتاب و ترویج بیشتر فرهنگ کتاب خوانی صورت گرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به رویکرد  جدید کتابخانه ها و استقبال دوستداران کتاب از این رویکرد گفت:  در این بازدیدها دانش آموزان ضمن آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه های عمومی مانند بخش مرجع، زنجان شناسی، مخزن کتاب، کودک، نوجوان، مطالعه گروهی و… با خدمات نوین کتابخانه های عمومی نیز آشنا شدند.

وی افزود: همچنین در بازه زمانی هفته کتاب بیش از 5 هزار و 500 نفر با استفاده از طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی عضو شده اند که اکثریت آنان را گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل می دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان تصریح کرد: در حاشیه این بازدیدها، به منظور تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی، برنامه های فرهنگی متنوعی از قبیل قصه گویی، نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 5500 زنجانی در طرح عضویت رایگان کتابخانه ها

عضویت 5500 زنجانی در طرح عضویت رایگان کتابخانه ها