مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-10سياسي

هنوز تکلیف 20 هزار واحد مسکن مهر حل نشده است


هنوز تکلیف بالغ بر 20 هزار واحد مسکن مهر حل نشده و تا زمانی که حل نشود رتبه ما در بخش مسکن پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان، با بیان اینکه حوزه مسکن بسیار مهم است، اظهار کرد: فراهم شدن مسکن امنیت و آرامش بالایی را برای خانواده ایجاد می کند و ما موظف هستیم بحث مسکن را در اولویت همه فعالیت هایمان قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در خوزستان به خوبی کار نشده و اشکالات زیادی دارد، افزود: در برخی شهرهای استان با وجود اینکه متقاضیان از واحدهای مسکن مهر استفاده می کنند اما رضایتمندی  وجود ندارند.

  استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه از تجربه مسکن مهر باید در  اجرای طرح  ملی مسکن استفاده کرد: گفت: زمین های طرح نباید خارج از شهر باشند و در مکان هایی انتخاب شوند که برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

حسینی محراب بیان کرد: خانوارهای متقاضی مسکن از طبقات پایین جامعه هستند برای همین فرمانداران تا آنجایی که امکان دارد امکانات  را جهت خانه دار شدن این افراد به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آغاجری حجم زیادی از خاک و سنگ مورد نیاز طرح مسکن ملی را به کمک دستگاه ها فراهم شد، عنوان کرد: اگر بنا بود این کار توسط پیمانکار انجام شود مطمئناً تمام بودجه طرح ظرف خرید خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز تکلیف 20 هزار واحد مسکن مهر حل نشده است

هنوز تکلیف 20 هزار واحد مسکن مهر حل نشده است