مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-13اجتماعي

آمار فوت در اثر برخورد با قطار اعلام شد


در حوزه سنگ پرانی 29 درصد کاهش داشتیم که ناشی از برنامه ریزی آموزشی، فرهنگی و تربیتی است چون عموماً سنگ پرانی توسط کودکان و نوجوانان انجام می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در هشت ماهه امسال 26 درصد کاهش سرقت در راه آهن نسبت به سال قبل داشتیم.

وی افزود: در حوزه سنگ پرانی 29 درصد کاهش داشتیم که ناشی از برنامه ریزی آموزشی، فرهنگی و تربیتی است چون عموماً سنگ پرانی توسط کودکان و نوجوانان انجام می شود برنامه های فرهنگی متعددی در آموزش و پرورش مناطق حوزه های ریلی داشته ایم.

سردار ملکی بیان داشت: در این مدت 37 تن آهن آلات ریلی مسروقه کشف کرده ایم که به بیت المال بازگردانده شده است.

همچنین 88 موتور سیکلت مسروقه که در راه آهن تردد داشت توسط پلیس راه آهن کشف شد و 484 متهم مال خر در حوزه آهن الات مسروقه شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: در سال جاری 530 کیلوگرم انواع مواد مخدر که همراه مسافر یا داخل انبار توشه یا داخل خودروها بوده، کشف شده است که نسبت به سال گذشته افزایش 123 درصدی داشته است.

5 استان مجهز به گیت ایکس ری شده استملکی افزود: استان های تبریز، سیستان بلوچستان، اهواز، تهران، مشهد مجهز به گیت شده است و انبار توشه تهران تا پایان سال به ایکس ری مجهز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوت در اثر برخورد با قطار اعلام شد

آمار فوت در اثر برخورد با قطار اعلام شد