مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-12اقتصادي

تولید 87 درصدی اقلام خوراکی کشاورزی در کشور


سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با بیان اینکه 87 درصد اقلام خوراکی در داخل کشور کشت می شود، گفت: میزان حجم محصولات کشاورزی در داخل کشور معادل 125 میلیون تن است که از تعداد 95 میلیون تن فرآوری می شود.

- سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با بیان اینکه 87 درصد اقلام خوراکی در داخل کشور کشت می شود، گفت: میزان حجم محصولات کشاورزی در داخل کشور معادل 125 میلیون تن است که از تعداد 95 میلیون تن فرآوری می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم ذوالفقاری در اولین رویداد تخصصی فناوری های نوین با ایجاد ارزش افزوده از ضایعات کشاورزی در صنایع تبدیلی و امنیت غذایی که امروز، سه شنبه 21 آذر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه انتقادهای بسیاری به وزارت جهاد کشاورزی وارد می شود؛ اما این وزارتخانه از موفق ترین وزارتخانه ها پس از انقلاب به حساب می آید.

وی با بیان اینکه 87 درصد اقلام خوراکی در داخل کشور تولید می شود، گفت: میزان حجم محصولات کشاورزی در داخل کشور معادل 125 میلیون تن است که از تعداد 95 میلیون تن فرآوری می شود.

سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی درباره اقتصاد بخش کشاورزی گفت: 20 درصد از اقتصاد کشور مربوط به بخش کشاورزی است؛ اما فقط 4 درصد منابع به بخش کشاورزی تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 87 درصدی اقلام خوراکی کشاورزی در کشور

تولید 87 درصدی اقلام خوراکی کشاورزی در کشور