مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-28اقتصادي

دعوت از 30 کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری پارس


دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: قریب 30 کشور بازار هدف گردشگری، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز دعوت شدند.

- ایسنا/فارس دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: قریب 30 کشور بازار هدف گردشگری، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز دعوت شدند.

خسرو مقدسی امروز، 7 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک صد دعوت نامه برای کمپانی های توریستی کشورها و بازارهای هدف گردشگری جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برای نزدیک به 30 کشور دعوت نامه حضور در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری ارسال شده است، افزود: کشورهای بازار هدف گردشگری، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه CIS و برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله کشورهایی هستند که برای آن ها دعوت نامه حضور در نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز ارسال شده است.

مقدسی تصریح کرد: با همراهی تیم اجرایی قوی این دو نمایشگاه تخصصی، بخش گسترده ای از سالن های مسقف نمایشگاه برای برپایی غرفه توسط فعالان گردشگری و شرکت های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه های گردشگری و صنایع دستی هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از 30 کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری پارس

دعوت از 30 کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری پارس