مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-13سياسي

گسترش رفاە و عدالت اجتماعی ارمغان گاز برای روستاهای کردستان


اینجا کردستان است، استانی واقع در غرب کشور کە کوهستانی و صعب العبور بودن آن مانع از رسیدن شعلەهای امید بە مناطق دور افتادە و مرزی نشدە است.

- ایسنا/کردستان اینجا کردستان است، استانی واقع در غرب کشور کە کوهستانی و صعب العبور بودن آن مانع از رسیدن شعلەهای امید بە مناطق دور افتادە و مرزی نشدە است.

شعلەهای گرمابخشی کە از دل کوەها و سنگ های سرسخت با هر مشقتی راهی بە دل مناطق صعب العبور یافتە و رفاە و آسایش را برای مردم روستاها بە ارمغان آوردە است.

زمان زیادی از مشکلات عدم گازرسانی در استان کردستان نمی گذرد و باید بەخاطر داشتە باشیم کە در گذشتەای نەچندان دور این مسئلە بە معضلی اصلی در استان تبدیل شدە بود، اما در آیندەای نزدیک شاهد سبز شدن استان کردستان بە لحاظ گازرسانی هستیم.

رییس جمهور نیز در سفر اخیر خود بە استان کردستان اعلام کرد کە گازرسانی به کردستان با وجود صعب العبور بودن بخش های زیادی از استان به سطحی رسیده که می توان تا چند ماه آینده کردستان را یکی از استان های سبز به لحاظ برخورداری از شبکه گاز نامید.

امروزە خدمت به محرومان به ویژه جامعە روستایی از اهداف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان است و عملکرد این شرکت در گسترش زیرساخت های تامین انرژی برای ساکنان روستا فراتر از حد انتظار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش رفاە و عدالت اجتماعی ارمغان گاز برای روستاهای کردستان

گسترش رفاە و عدالت اجتماعی ارمغان گاز برای روستاهای کردستان