مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-20فرهنگي

برگزاری بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت در شب یلدای مهر


بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت پاسداشت آیین فرهنگی شب یلدا به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ایران در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی با حضور بیش از 350 تن از هنرمندان پیشکسوت کشور برگزار شد.

- بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت پاسداشت آیین فرهنگی شب یلدا به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ایران در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی با حضور بیش از 350 تن از هنرمندان پیشکسوت کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی خوشخو، رییس پارک علم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی کشور نیز در این همایش با اشاره به فعالیت های پارک از برنامه های این مجموعه برای اعتلای جامعه هنری و فرهنگی کشور خبر داد و از هنرمندان دعوت کرد با ایده های خود به رونق اقتصاد هنر و صنایع فرهنگی ایران یاری رسانند.

خوشخو در همایش هنرمندان پیشکسوت به مناسبت بلندترین شب سال خاطرنشان کرد: من از سال 1359 در حوزه هنری جهاد دانشگاهی فعالیت کردم.

از سال 1383 نیز به عنوان معاون هنری در این زمینه فعالیت کردم و امشب نیز در جمع هنرمندان، پیشکسوتان و سرمایه های هنری کشور هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت در شب یلدای مهر

برگزاری بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت در شب یلدای مهر