مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-19حوادث

مردی که پس از ضرب و جرح در سراوان ربوده شد


با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان سراوان شناسایی نمایند.

- فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 24 ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد آذرکیش اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی 38 ساله توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان سراوان پس از ضرب وجرح ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان دنبال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: ماموران انتظامی سراوان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 ، فردی 34 ساله را پس از ضرب و جرح در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده اند.

وی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که پس از ضرب و جرح در سراوان ربوده شد

مردی که پس از ضرب و جرح در سراوان ربوده شد