مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-25حوادث

دستگیری یک رمال در البرز


فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری رمال و کلاهبردار حرفه ای که اقدام به سوء استفاده از شهروندان می کرد، خبر داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری رمال و کلاهبردار حرفه ای که اقدام به سوء استفاده از شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فرج اله اسدالهی روز شنبه چهارم آذرماه اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد مشخص شد که یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی در شهر نظرآباد اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده محرز شد فرد کلاهبردار تحت عنوان دعا نویس و رمال از مراجعین سوء استفاده و مبالغی را دریافت می کند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه کلاهبردار شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ اسدالهی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی ابزارآلات رمالی کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و پس از جمع بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با بیان اینکه با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد هویت متهم به نام مهر علی حسینی فرزند غلامحسن به آدرس نظرآباد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک رمال در البرز

دستگیری یک رمال در البرز