مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-03سياسي

طرح جامع ترافیکی همدان سریع تر تعیین تکلیف شود


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بر تعیین تکلیف هر چه سریع تر طرح جامع ترافیکی همدان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری ظهر امروز در کمیسیون فنی عمرانی شورا با اشاره به موضوع پیاده راه سازی بخشی از خیابان شهدا اظهار کرد: در این مقوله جدا از جنبه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید جنبه ترافیکی به عنوان یک موضوع مهم توجه شود.

وی به مسائل و مشکلات پیش آمده در خصوص مباحث ترافیکی و حمل و نقلی با پیاده راه سازی اکباتان، میدان امام(ره) و بوعلی اشاره کرد و گفت: ارزیابی تأثیرات حذف سواره رو در مسیرهای مذکور ضروری است.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: پیاده راه سازی از حیث حمل و نقل عمومی و مباحث ترافیکی برای ما بسیار مهم است چراکه با توجه به تجربه گذشته و با پیاده راه شدن اکباتان بخشی از حمل و نقل در این مسیر به خیابان باباطاهر و بخشی به خیابان شهدا منتقل شد.

وی با تأکید بر اینکه موارد ترافیکی از عوارض پیاده راه سازی است، افزود: البته با توجه به وضعیت موجود، موضوع پیاده راه سازی در خیابان شهدا ممکن است شرایط بهتری داشته باشد.

وی وجود پایانه ها را از الزامات حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: در خیابان شهدا چند فضای توقف گاهی و پایانه داریم که با پیاده راه سازی، مشکل چندانی در بحث حمل و نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیکی همدان سریع تر تعیین تکلیف شود

طرح جامع ترافیکی همدان سریع تر تعیین تکلیف شود