مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-23سياسي

بسیج چراغی هدایتگر برای جامعه و دانشگاه/ تفکر غربی باید از دانشگاه ها حذف شود


جباری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین همزمان با سی و پنجمین سالگرد تاسیس بسیج دانشجویی و هفته بسیج گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: بعضا در فضای دانشگاهی چنین دیده می شود که بسیج را یک تشکل صرف معرفی می کنند که این نگاه نامناسب در بین برخی مسئولین و مدیران وجود دارد.

جباری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین همزمان با سی و پنجمین سالگرد تاسیس بسیج دانشجویی و هفته بسیج گفت: در ابتدا این هفته مبارک بسیج را به تمام آزادمنشان در دنیا به خصوص بسیجیان قهرمان تبریک عرض می کنم و از خداوند منان درخواست دارم که ما را بسیجی واقعی در راه اهداف والای اسلام و انقلاب قرار بدهد.

وی درباره 2 آذرماه 1367 گفت: حقیقتا این روز تاریخی و حکم تاسیس بسیج دانشجو و طلبه به عنوان یک نماد و چشم انداز برای ما است.

بهتر بگویم آینه تمام نمای ما است.

در خصوص این پیام وزین هر چه بگوییم کم گفته ایم.

بنده درخواست می کنم از تمامی دانشجویان، اساتید، مسئولین در هر رده و جایگاه و حتی عموم ملت برای یک بار این پیام را بخوانند و تامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج چراغی هدایتگر برای جامعه و دانشگاه/ تفکر غربی باید از دانشگاه ها حذف شود

بسیج چراغی هدایتگر برای جامعه و دانشگاه/ تفکر غربی باید از دانشگاه ها حذف شود