مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-13اقتصادي

موافقت دولت با لغو یک طرفه روادید 33 کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان اظهار داشت: یکی از سیاست های کشور ها در نشان دادن عزم جدی برای افزایش تبادلات خارجی، - معاون گردشگری درباره لغو روادید ایران با کشور های دیگر گفت: فهرست 68 کشور پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی در هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با لغو روادید یک طرفه با 33 کشور موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان اظهار داشت: یکی از سیاست های کشور ها در نشان دادن عزم جدی برای افزایش تبادلات خارجی، جذب سرمایه گذاران خارجی و همچنین جذب گردشگران بیش تر، اتخاذ سیاست در های باز از طریق تسهیل روادید برای شهروندان و تجار سایر کشور ها است.

یکی از شیوه های تسهیل روادید، موضوع لغو روادید یک طرفه با کشور های منتخب است که می تواند به تحقق اهداف مدنظر کمک شایانی داشته باشد.

معاون گردشگری افزود: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موضوع لغو روادید یک طرفه با کشور های منتخب همسایه، حوزه تمدنی، اسلامی و دارای اقتصاد نوظهور در دستور کار دولت قرار گرفت.

این اقدام در راستای تکالیف قانونی مشخص شده در سند تحول و انتظار دولت سیزدهم به وزارتخانه متبوع و همچنین در راستای رویکرد های دولت به منظور بهبود تعاملات و همکاری ها با کشور های همسایه، منطقه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با لغو یک طرفه روادید 33 کشور

موافقت دولت با لغو یک طرفه روادید 33 کشور