مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03سياسي

آزادی 35 زندانی جرائم غیر عمد در لرستان


مدیرکل زندان های لرستان از آزادسازی 35 زندانی جرائم غیر عمد به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان از آزادسازی 35 زندانی جرائم غیر عمد به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد.

عبدالمجید کشوری دوازدهم آذرماه در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و معسر از پرداخت بدهی در لرستان، با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص توجه به زندانیان گفت: پیرو فرمایشات و خط مشی های ترسیم شده از مقام ولایت فقیه و تعالیم اسلامی، اصلاح و تربیت افرادی که مسیر اشتباهی در زندگی پیموده اند از وظایف حکومت اسلامی است.

وی افزود: با همکاری نهادهای انقلابی از جمله سپاه استان، خیرین و نیکوکاران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد دیه، کمک های مردم ولایتمدار استان و .

از سال 98 تاکنون بیش از 2500 نفر زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد شدند.

کشوری تصریح کرد: آزادی زندانیان بدهکار مالی به مناسبت شب یلدا، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز ادامه خواهد داشت.

مدیر کل زندان های لرستان بیان کرد: بیش از 7500 بسته معیشتی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در بین خانواده زندانیان بی بضاعت توزیع شده و به بیش از 1000 خانواده زندانی سرکشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 35 زندانی جرائم غیر عمد در لرستان

آزادی 35 زندانی جرائم غیر عمد در لرستان