مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-20سياسي

همه کشورهای اسلامی از غزه حمایت کنند / حسن بیتمز شهید راه جهاد تبیین بود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به همه کشورهای اسلامی توصیه می کنیم از غزه حمایت کنند و پایان جنگ و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، فراخواندن سفرای خود از اسراییل و قطع روابط با این رژیم اشغالگر را از دولت هایشان مطالبه کنند.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به همه کشورهای اسلامی توصیه می کنیم از غزه حمایت کنند و پایان جنگ و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، فراخواندن سفرای خود از اسراییل و قطع روابط با این رژیم اشغالگر را از دولت هایشان مطالبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری -دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- امروز چهارشنبه(29آذرماه) در مراسم بزرگداشت حسن بیتمز معاون فقیدحزب سعادت ترکیه با عنوان ناصرالاقصی که در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حسن بیتمز دُر و گوهر گرانبها در صحنه وحدت جهان اسلام بود، غیر از فعالیت های سیاسی و انتصاب سیاسی که داشت، دغدغه اصلی او وحدت و اتحاد در جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: ایشان حضور فعالی در کنفرانس های حضوری و مجازی مجمع تقریب چه در ترکیه و ایران داشت و سخنانی از اعماق دل و جان بر زبان می آورد.

شهریاری در ادامه به انواع جهاد اشاره کرد و گفت: قرآن کریم اشاره به سه نوع جهاد دارد، اولی جهادی است که به قتال تعبیر می شود که شامل جهاد ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کشورهای اسلامی از غزه حمایت کنند / حسن بیتمز شهید راه جهاد تبیین بود

همه کشورهای اسلامی از غزه حمایت کنند / حسن بیتمز شهید راه جهاد تبیین بود