مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:402023-11-26سياسي

چالش گرما در انتظار مردم مستضعف شیراز


نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم مستضعف شیراز در فصل سرما با چالش تامین ابتدایی ترین نیاز روزمره خود یعنی گرمایش مواجه اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، محمد تقی تذروی بعد از ظهر یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: یکی از اصلی ترین معضلاتی که در فصل سرما در کلان شهر شیراز با آن مواجه هستیم مسئله نارضایتی مردم  با توجه به عدم توزیع مناسب گاز مایع  و افزایش سرسام آور قیمت این انرژی است.

  وی اضافه کرد: برخی از مدیران نباید فراموش کنند که مردم مستضعف همیشه رکن اساسی انقلاب و آرمان های انقلاب هستند اما همین افراد همواره از کمترین امکانات رفاهی و زندگی برخوردار هستند.

  عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورای شهر شیراز تاکید کرد: بسیاری از افرادی که از گاز مایع استفاده می کنند اکنون نیازمند ابتدایی ترین مسئله روزمره زندگی خود  یعنی گرمایش هستند.

  تذروی متذکر شد: آقایان مسئول لازم است توضیح دهندکه آیا این بی کفایتی و بی تدبیری را ضعف مدیریت داخلی بدانیم یا این را نیز به پای تحریم ها بنویسیم؟ از استاندار فارس و فرماندار شیراز درخواست می کنیم که با جدیت به این موضوع ورود و مسئله را مدیریت و حل کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش گرما در انتظار مردم مستضعف شیراز

چالش گرما در انتظار مردم مستضعف شیراز