مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-17بين الملل

چرا بی بی سی اعتبار خود را خرج حمایت از جیش الظلم کرد؟


یک روز بعد از حمله تروریستی «جیش الظلم» به مقر انتظامی در راسک، تلویزیون فارسی «بی بی سی» با انتشار یک گزارش که محتوای آن رپرتاژآگهی و دفاع از عملکرد این گروهک تروریستی است، - یک روز بعد از حمله تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی در راسک، تلویزیون فارسی بی بی سی با انتشار یک گزارش که محتوای آن رپرتاژآگهی و دفاع از عملکرد این گروهک تروریستی است، مخاطبان خود را غافلگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز نوشت: مردم این استان، اعم از شیعه و سنی در مراسم تشییع سربازان وطن در زاهدان شرکت کردند.

علاوه بر پیام تسلیت مسئولان کشوری و لشکری و تأکید بر تعقیب و مجازات تروریست ها، علمای اهل سنت نیز ضمن ابراز تأسف از حمله مسلحانه به مقر انتظامی شهرستان راسک، با خانواده و بازماندگان شهدای این حادثه اظهار همدردی کردند.

شهادت محمدحسن براهویی از مدافعان امنیت اهل سنت در این حمله تروریستی، روشن ترین گواه برای رد ادعاهایی بود که از سوی حامیان جیش الظلم مطرح می شود؛ با این حال بی بی سی ترجیح داد یکبار دیگر با تلاش بی حاصل برای پوشاندن جوهره تروریستی این گروهک، ماهیت خود را آشکار کند! رسانه تحت کنترل دربار بریتانیا صبح امروز در گزارشی تحت عنوان جیش العدل چیست و چه می خواهد؟ این گروهک را یک گروه اسلام گرای مسلح مخالف دولت ایران معرفی کرد و در طلیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بی بی سی اعتبار خود را خرج حمایت از جیش الظلم کرد؟

چرا بی بی سی اعتبار خود را خرج حمایت از جیش الظلم کرد؟