مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-12سياسي

اردبیل، به عطر 9 شهید گمنام معطر می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل از 9 شهید گمنام جنگ تحمیلی میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، از تشییع 9 شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: پیکر گرانقدر این شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، جزیره مجنون، زبیدات، بوارین، ام الرصاص، چزابه و فکه تفحص شده و مربوط به عملیات های والفجر 8 و مقدماتی، کربلای 4، خیبر، مولای متقیان و تک دشمن است.

وی با بیان اینکه استقبال رسمی از این شهدا با حضور گسترده مردم شهید پرور استان ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 22 آذرماه انجام می شود، افزود: شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشکین شهر، گرمی، نمین و نیر پذیرای این شهدا بوده و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روزهای 26 و 27 آذرماه برگزار خواهد شد.

  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر گرانقدر 2 تن از این شهیدان در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهید گمنام شهرک اداری شهرستان اردبیل، پیکر 2 شهید دیگر در کشت و صنعت مغان و بخش ایران آباد شهرستان پارس آباد، 2 شهید در شهرهای فخرآباد و قصابه مشکین شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل، به عطر 9 شهید گمنام معطر می شود

اردبیل، به عطر 9 شهید گمنام معطر می شود