مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-29بين الملل

حماس چند تبعه دیگر روسیه را خارج از توافق آزاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که این جنبش طی روز جاری برای قدردانی از مواضع ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه چند تن دیگر از صهیونیست هایی که تابعیت روسیه دارند را خارج از توافق .

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که در راستای قدردانی از مواضع رییس جمهور روسیه در قبال جنگ غزه، طی روز جاری چند صهیونیست دیگر با تابعیت روسیه را آزاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که این جنبش طی روز جاری برای قدردانی از مواضع ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه چند تن دیگر از صهیونیست هایی که تابعیت روسیه دارند را خارج از توافق تبادل اسیران با رژیم صهیونیستی، آزاد خواهد کرد.

ابومرزوق با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تاکید کرد: تنها اسیر مرد حاضر در غزه که تاکنون آزاد شده رون کریویِ روسی الاصل است و هیچ اسیر مردی جز او آزاد نشده است.

از سوی دیگر وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که گالی تاراچانسکی دختر یکی از اتباع روسیه نیز در فهرست اسیرانی که امروز توسط حماس آزاد خواهند شد حضور دارد و دیپلمات های روس ضمن برقراری تماس با نمایندگان این جنبش خواستار آزادی وی شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس چند تبعه دیگر روسیه را خارج از توافق آزاد می کند

حماس چند تبعه دیگر روسیه را خارج از توافق آزاد می کند