مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-18سياسي

دانشگاه و حوزه پرچم دار بصیرت و آگاهی بخشی جامعه هستند


مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت مقام شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه این دو نهاد علمی را همواره پرچم دار بصیرت و آگاهی بخشی جامعه در راستای ناکام گذاشتن دسیسه های دشمنان معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ إِنَّ هذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّهً واحِدَهً وَ أَنَا رَبُّکُمْ فَاتَّقُونِ (مؤمنون/52)؛ و این امّت شما امّت واحدی است؛ و من پروردگار شما هستم.

مقام معظم رهبری حفظه الله: وحدت حوزه و دانشگاه، یعنی وحدت در هدف.

هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه ی اسلامی پیشرفته ی مستقل، جامعه ی امام، جامعه ی پیشاهنگ، جامعه ی الگو، ملت شاهد - ملتی که مردم دنیا با نگاه به او جرأت پیدا کنند، تا فکر تحول را در ذهن خودشان بگذرانند و در عملشان پیاده کنند - حرکت نمایند .

بیست و هفتم آذرماه، سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مفتح از علمای مبارز و انقلابی و شاگردان تأثیرگذار حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و از پیشگامان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه، به دست گروهک تروریستی فرقان در دانشکده الهیات دانشگاه تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه و حوزه پرچم دار بصیرت و آگاهی بخشی جامعه هستند

دانشگاه و حوزه پرچم دار بصیرت و آگاهی بخشی جامعه هستند