مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-03فرهنگي

آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار می شود


آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل به همت صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، ذیل سفر« هفت بحر هنر»، - ایسنا/اردبیل آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل به همت صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، ذیل سفر هفت بحر هنر ، در اردبیل برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، آیین نکوداشت حدود 30 نفر از نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل در رشته های مختلف سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، قرآن و عترت، شعر و ادب، موسیقی و رسانه، عصر چهارشنبه 15 آذرماه 1402، با حضور مدیران صندوق اعتباری هنر، مسئولان استانی، محلی و جمع کثیری از هنرمندان و نامداران استان اردبیل در تالار مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.

بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته مقرر شده است تا تمرکز حضور فقط مختص هنرمندان و نامداران مرکز استان نباشد بلکه هنرمندان شاخص شهرها و شهرستان های تابعه استان اردبیل نیز همراه با خانواده های خود در این مراسم حضور بهم رسانند.

انتقال تجارب و الگو قراردادن هنرمندان پیشکسوت به ویژه برای نسل جوان و تأکید بر جایگاه ویژه شهرستان ها در پرورش نخبگان فرهنگی و هنری، از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار می شود

آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار می شود