مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-05اقتصادي

حل مشکل سند مالکیت 90 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر


پس از ماموریت رییس قوه قضاییه در سفر به استان، مشکل سند مالکیت 90 واحد تولیدی در «شهرک صنعتی کوثر» شهرستان اشتهارد توسط دستگاه قضایی استان پیگیری و حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اعلام اینکه در سال مهار تورم و رشد تولید با ورود مستقیم و پیگیری مستمر انجام شده در دادگستری کل استان البرز مشکل سند مالکیت اراضی شهرک صنعتی کوثر حل شد، گفت: بیش از 7 سال مالکان واحدهای تولیدی در فاز توسعه این شهرک صنعتی برای دریافت اسناد مالکیت رسمی خود با مشکلاتی روبه رو بودند و دستگاه واگذار کننده از تنظیم سند خودداری می نمود.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در سال 1395 اراضی ای را از اداره کل منابع طبیعی به وسعت 156 هکتار دریافت و در راستای وظیفه قانونی خود برای ایجاد شهرک صنعتی به نمایندگی از دولت به تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی کوثر واگذار می کند.

وی اظهار کرد: تمام این فرایندها بر طبق قانون انجام و شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، این اراضی را پس از قطعه بندی به 190 قطعه، در قالب طرح توسعه شهرک صنعتی با قیمت کارشناسی به متقاضیان واگذار و متعهد می شود تا نسبت به انتقال سند مالکیت اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل سند مالکیت 90 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر

حل مشکل سند مالکیت 90 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر