مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-28اقتصادي

عرضه پرحجم گوجه فرنگی در بازار تا چند روز آینده


مدیرکل محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش بارگیری کامیون های میوه با فروکش بارش ها و عرضه گسترده گوجه فرنگی تا چند روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته قیمت گوجه فرنگی در بازار افزایش یافت، مدیرکل محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی ، علت رشد قیمت ها را بارندگی های اخیر اعلام کرد و گفت که بارش ها تردد کامیون ها را کم و عرضه را به هم ریخته است.

وی با اشاره به عرضه سنگین گوجه فرنگی در روزهای آتی ، از برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و متعادل سازی قیمت ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در چند روز آینده حجم زیادی محصول کشاورزی به مصرف کنندگان عرضه شود.

اصغری بیان کرد: با وجود اینکه در فصل تابستان محصول زیاد تولی دشده است اما به دلیل اینکه امکان انبارداری گوجه فرنگی به غیر از مقادیر اندکی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد، عرضه در فصل سرد سال کم می شود.

اصغری از برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و گفت: کشت 4800 هکتار گوجه فرنگی در شهرهای جنوبی برای پوشش کاهش عرضه در فصول سرد سال اجرا می شود و امیدواریم امسال 215 هزار تن محصول عرضه شود که بر اساس برآوردها تنها در آذر ماه 135 هزار تن به بازار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه پرحجم گوجه فرنگی در بازار تا چند روز آینده

عرضه پرحجم گوجه فرنگی در بازار تا چند روز آینده