مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-30سياسي

حل مشکل برق ملایر با احداث نیروگاه 500 مگاواتی


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث نیروگاه 500 مگاواتی برق در ملایر مشکل این منطقه را تا 50 سال آینده برطرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه ظهر امروز در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان شهرک صنعتی ملایر یک با بیان اینکه هدف از این نشست ها کسب آگاهی از نیازمندی ها و مشکلات برای تدوین لایحه بودجه سال 1403 است اظهار کرد: هرچه دولت در کار صنعت کمتر دخالت کند، صنعتگران با آسودگی و آرامش بیشتری به کار می پردازند.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کشور انجام شده، هرچند مشکلات بسیاری نیز وجود دارد افزود: الحاق 20 هکتار زمین صنعتی به شهرک صنعتی حاجی آباد فرآیندی زمان بر و سخت بود که توسط شرکت شهرک های صنعتی بالاخره انجام شد تا با این اقدام مشکل کمبود زمین برای واگذاری به صنعتگران برطرف شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعتگران ما از مظلوم ترین اقشار هستند افزود: یکی از مشکلات امروز ما مسدودسازی حساب های صنعتگران است که باید برای آن در قوانین پیش بینی های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ملایر یک شرکت خدماتی برای هماهنگی بهتر ایجاد شود تصریح کرد: با وجود این شرکت مشکلات بهتر احصا و برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل برق ملایر با احداث نیروگاه 500 مگاواتی

حل مشکل برق ملایر با احداث نیروگاه 500 مگاواتی