مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-19اقتصادي

چتر توانمندسازی کمیته امداد بر سر مددجویان بروجردی


رییس کمیته امداد امام(ره) بروجرد گفت: امسال 300 خانوار وابسته به حمایت های کمیته امداد امام(ره) به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت خارج شدند.

- رضا لک صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: امسال 300 خانوار وابسته به حمایت های کمیته امداد امام(ره) به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت خارج شدند.

  وی با اشاره به اینکه هزار میلیارد ریال اعتبار اشتغال زایی کمیته امداد بروجرد در سال جاری بوده است، گفت: تاکنون 320 میلیارد ریال وام خوداشتغالی پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام(ره) بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون وام خود اشتغالی به 437 نفر از مددحویان پرداخت شده و تا پایان امسال در صورت همکاری بانک ها 680 میلیارد ریال باقی مانده پرداخت خواهد شد.

لک با اشاره به ساخت 55 واحد مسکن محرومان در شهرستان بروجرد، افزود: ساخت مسکن برای محرومان با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در روستاها انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام 650 نفر از مددجویان کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: 120 نفر سهم اولیه 400 میلیون ریالی را واریز ولی مابقی در انتظار دستورات دولتی برای تعیین تکلیف واریز وجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر توانمندسازی کمیته امداد بر سر مددجویان بروجردی

چتر توانمندسازی کمیته امداد بر سر مددجویان بروجردی