مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-19سياسي

حاجی پور: افزایش حقوق باید بر اساس تورم باشد


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازنگری در موضوع افزایش حقوق ها گفت: افزایش حقوق باید بر اساس تورم باشد و شرایط فعلی ناعادلانه است.

- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازنگری در موضوع افزایش حقوق ها گفت: افزایش حقوق باید بر اساس تورم باشد و شرایط فعلی ناعادلانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با محکومیت نسل کشی در غزه گفت: ننگ بر سران آمریکا و ننگ بر غربی ها و صهیونیست ها که در مقابل هلوکاست و نسل کشی واقعی سکوت کرده اند.

وی با اشاره به جلسات مختلفی که با موضوع حمایت از تولید و در خصوص رفع مشکل کشاورزان و شالی کاران برگزار شده است، اظهار کرد: برنج و محصولات در شالی کوبی ها باقی مانده و آقای مخبر و وزیر جهادکشاورزی قول دادند؛ اما چه شد؟ مجدد ثبت سفارش ها باز شد و برنج های وارداتی توزیع شد؟ مگر رهبری بر حمایت از تولید تاکید نکردند چرا از واردات حمایت می شود، یک میلیون تن محصول روی دست کشاورزان باقی مانده و چه شده است که باز هم واردات می شود؟ این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد: ما خود در تولید برنج در مرحله خودکفایی هستیم و برنج با کیفیت ما در کارخانه های شالی کوبی استان های شمالی باقی مانده است اما امروز در راستای زمین گیر شدن کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: افزایش حقوق باید بر اساس تورم باشد

حاجی پور: افزایش حقوق باید بر اساس تورم باشد