مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-29سياسي

صدور 20 کارت معافیت دائم برای محققان ایرانی مقیم خارج/ رفع تردد متخصصان به کشور


معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از صدور 20 کارت معافیت دائم برای محققان ایرانی مقیم خارج خبر داد و گفت: - معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از صدور 20 کارت معافیت دائم برای محققان ایرانی مقیم خارج خبر داد و گفت: از این طریق تردد این افراد به کشور بلا مانع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی حسینی در نشست خبری امروز که در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت اجرای برنامه بازگشت متخصصان ایرانی به کشور، توضیح داد: در سال جاری اجرای طرح کانکت را در دستور کار داشتیم.

هدف از این برنامه این است که با محققان و متخصصان و کارآفرینان ایرانی مقیم خارج که علاقه مند هستند با ایران همکاری داشته باشند و یا به کشور بازگردند، ارتباط بگیریم که در گام نخست سعی شد در قالب طرح کانکت ارتباطاتی را با دانشگاه های برتر ایران و پارک های ایران برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با مذاکراتی که با معاونت علمی صورت گرفت، رویکرد جدیدی را در قالب کانکت پلاس اجرایی کردیم؛ چون فاز اول طرح کانکت در مدت 5 سال اجرا شد و نیاز به یکسری تغییرات در آن وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 20 کارت معافیت دائم برای محققان ایرانی مقیم خارج/ رفع تردد متخصصان به کشور

صدور 20 کارت معافیت دائم برای محققان ایرانی مقیم خارج/ رفع تردد متخصصان به کشور