مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-13سياسي

کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد


رییس ستاد انتخابات کشور خطاب به فرمانداران گفت: ما امانت دار مردم هستیم و در اجرای انتخابات با بی طرفی کامل باید عمل کنیم؛ هرگونه دخالت در امر اجرای انتخابات خط قرمز وزارت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت کشور، سید محمد تقی شاهچراغی در آموزش چهارمین گروه از فرمانداران و دبیران و روسای کمیته های آموزش و پژوهش و فناوری اطلاعات ستادهای انتخابات استان ها هرگونه دخالت در امر انتخابات را خط قرمز وزارت کشور عنوان کرد و گفت: وزارت کشور مجری انتخابات است و فرمانداران باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی با تاکید براین که کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد ، افزود: در قانون جدید تاکید شده که شعب باید یک روز قبل از شروع اخذ رای مورد بازدید قرار بگیرند و مسوولان از جمله فرمانداران باید از برگزاری خوب انتخابات در شعب اطمینان لازم و کامل را حاصل کنند.

وی هم چنین با تاکید براین که وقت مردم نباید در صف های طولانی برای اخذ رای هدر برود ، اظهارداشت: بررسی های گذشته نشان می دهد یک تمرکز مناسب برای استقرار شعب وجود نداشته است، به عنوان مثال شهرک های صنعتی و  مراکز پر جمعیت مورد توجه قرار خواهد گرفت و تسهیل در امر اخذ رای از مردم در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد

کسی اجازه دخالت در امر انتخابات را ندارد