مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-13اجتماعي

تجلیل از پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان


پژوهشگران برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان تجلیل شدند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین تجلیل از پژوهشگران برتر در کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: پژوهش ، فرایند رسیدن به بهترین راه حل مورد اطمینان است و این زمانی فراهم می شود که براساس داده ها و تحلیل باشد.

محمدرضا سالاری با بیان این که هرچند بخش عمده فعالیت های کانون بر مبنای پژوهش است، اما همچنان نیازمند پژوهش در این زمینه هستیم، گفت: برای فعال سازی جریان اندیشکده ای کانون که حاصل آن نشاط و تربیت بهتر است، باید اولویت ها را بشناسیم و با توجه به آن برنامه ریزی کنیم که این امر به جز با کار پژوهشی مداوم و علم محور میسر نمی شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: باید نیازسنجی کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از پژوهش های خوب و فنی، بخشی از مشکلات مان را در حوزه کاری برطرف کنیم.

وی ادامه داد: آموزش و پژوهش مکمل یکدیگر هستند، یعنی از یک سو، پژوهش خوب با آموزش بهتر اتفاق می افتد و از سوی دیگر، ما زمانی آموزش خوبی با رویکرد علمی خواهیم داشت، که پژوهش جامعی در مورد نیازها و بایدها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

تجلیل از پژوهشگران برتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان