مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:562023-12-18اجتماعي

خوشحالی اردبیلی ها از بارش برف در واپسین روزهای پاییز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، استان اردبیل که در پاییز امسال یکی از کم بارش ترین و گرم ترین فصول پاییزی خود را تجربه کرده بود و مردم تا آخرین روزهای پاییز چشم انتظار برف بودند، با بارش رحمت الهی در واپسین روزهای پاییز 1402، خوشحال شده و شکرگذار نعمت الهی شدند و هم چنین این بارش ها باعث تعطیلی مدارس شهرستان اردبیل شد.

با بارش برف امروز روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، هیر، نمین، سرعین و ارشق کلیه مقاطع تحصیلی و در لاهرود و کوثر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

  تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است هم چنین با اعلام وحید علیپور، رییس پلیس راه استان اردبیل، تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است.

وی در این رابطه در مصاحبه با خبرنگار فارس گفت: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه با وجود بارش برف در همه محورهای مواصلاتی، اما مسیرها باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی اردبیلی ها از بارش برف در واپسین روزهای پاییز

خوشحالی اردبیلی ها از بارش برف در واپسین روزهای پاییز